Splošni pogoji poslovanja

1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje prodaje izdelkov v spletni trgovini www.sophia.si (v nadaljevanju »Spletna trgovina«). Lastnik Spletne trgovine je Sabex d.o.o. (v nadaljevanju »Ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in splošnimi kodeksi elektronskega poslovanja.

KONTAKTNI PODATKI
Ime:  Sabex d.o.o.
Naslov:  Poslovna cona A18, 4208 Šenčur
e-pošta:  info@sophia.si
Telefon:  05 90 71 500
Identifikacijska številka za DDV:  SI90171632
Matična številka:  2057123000
TRR: SI56 2900 0015 1191 817 odprt pri UniCredit Bank d.d.

Podjetje Sabex d.o.o. je bilo vpisano v Poslovni register Slovenije z dnem 10. 2. 2005, številka registra je 14130800. Podjetje Sabex je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost z identifikacijsko številko za DDV in davčno številko SI90171632.

Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte in uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je starejši od 13 let in popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.

Z nakupom ali vpisom v Spletno trgovino potrošnik dovoljuje, da ponudnik shranjuje, obdeluje in uporablja osebne podatke, posredovane na spletnem obrazcu, do preklica za naslednje namene: ponujanje blaga, storitev, zaposlitev ali začasnega opravljanja del z uporabo poštnih storitev, telefonskih klicev, SMS sporočil, elektronske pošte ali drugih telekomunikacijskih sredstev (v nadaljnjem besedilu neposredno trženje), vabil na dogodke, segmentacije strank, anketiranja, statistične obdelave.

Posameznik lahko kadarkoli pisno ali na drug dogovorjen način zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namen neposrednega trženja.

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje Spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Ponudnikom in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

2. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti ponudnika (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana),

  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (naslov elektronske pošte, telefon ipd.),

  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oziroma storitev iz ponudbe Spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami,

  • informacije o dostopnosti izdelkov oziroma storitev iz ponudbe spletne trgovine,

  • način in pogoji dostave izdelkov oziroma izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave,

  • informacije o načinu plačila,

  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogojih za odstop,

  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika,

  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika.

3. Naročilo

Preko Spletne trgovine lahko naročajo le kupci na območju Republike Slovenije, ki so starejši od 13 let.

Naročilo postane veljavno v trenutku, ko ga kupec odpošlje. Naročeni izdelki se obračunajo po cenah, ki so objavljene na spletni strani Spletne trgovine v trenutku oddaje naročila.

V primeru tehnične napake ob oddaji naročila na delovni dan, bomo uporabnika o napaki obvestili najkasneje v 24 urah po oddanem naročilu, v primeru oddaje ob sobotah, nedeljah in praznikih pa najkasneje naslednji delovni dan.

Če želenega izdelka ni na zalogi, bo uporabnik o tem obveščen v roku 24 ur oziroma v primeru oddaje naročila ob sobotah, nedeljah in praznikih, najkasneje prvi delovni dan.

Med ponudnikom in uporabnikom se sklene kupoprodajna pogodba v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo oziroma ko uporabnik prejme obvestilo, da je njegovo naročilo potrjeno. Ko je naročilo potrjeno, ga ni mogoče več spreminjati. Naročilo se hrani na strežniku podjetja Sabex d.o.o.

Po oddaji naročila prejme kupec elektronsko potrdilo o oddaji naročila na elektronski naslov. Ob dostavi paketa kupec v paketu oziroma na elektronski naslov prejme račun.

POSTOPEK NAKUPA

Za uspešno oddajo naročila, se morate prijaviti v spletno trgovino. Prijavo ali registracijo s klikom na gumb »Dobrodošel/a Prijava«, ki se nahaja zgoraj ob ikoni "Košarica".

Izdelke lahko izbirate po kategorijah in podkategorijah na vrhu strani (npr: OBRAZ, TELO, OTROCI, TEŽAVE S KOŽO, PREHRANSKA DOPOLNILA, TOP 15, DARILA, AKCIJE, ...) oziroma preko brskalnika.
Želeni izdelek premaknete v košarico s pritiskom na gumb »V košarico«. Izdelek bo dodan v košarico, vi pa lahko nadaljujete z nakupovanjem. Izdelki, ki ste jih dodali v košarico, se bodo prikazali v zgornjem desnem kotu pod ikono »Košarica«.
Po zadnjem dodanem izdelku se pomaknite z miško na polje "Košarica", kjer se vam prikažejo zadnji 4 dodani izdelki in opcija »Prikaži košarico« ali opcija »Na blagajno«.
Pod opcijo »Prikaži košarico« lahko urejate izdelke v košarici, dodajate kode za kupone in izberete darilo. V primeru velikih akcijskih znižanj in posebnih akcij ne zagotavljamo daril ob nakupu. V košarici lahko spreminjate želeno količino posameznega izdelka ali ga odstranite. Kodo za kupon koristite tako, da vpišete kodo kupona v polje »Vnesite kodo popusta«, ki se nahaja na desni strani ekrana. Kodo Darilne kartice koristite tako, da vpišete kodo darilne kartice v polje »Vnesite kodo darilne kartice«, ki se nahaja na desni strani ekrana. Ko je košarica urejena, preverite svoj nakup s klikom na opcijo »Na blagajno«.
Opcija »Na blagajno« nam povzame naročilo. Ob prvi oddaji naročila je potrebno vpisati naslovne podatke (ime, priimek, email, telefon, naslov, poštna številka, mesto). V kolikor želite drug naslov za dostavo odznačite polje "Označite, če želite dostavo na enak naslov". Ob vsakem naslednjem naročilu se shranijo vaši naslovni podatki, katere lahko izberete s preprostim klikom nad polje "Ime". V kolikor imate zbrane točke zvestobe, vam sistem poda opcijo, če želite koristiti točke zvestobe. Izberite način dostave in način plačila. Nato preverite vse podane podatke. Pred oddajo naročila, se morate strinjati s pogoji poslovanja. Naročilo se odda s klikom na opcijo »Oddajte naročilo«. Po potrjenem naročilu boste na vaš elektronski naslov prejeli obvestilo o sprejetem naročilu.

SPREMEMBA NAROČILA

Odstranitev izdelka oziroma sprememba količine naročenih izdelkov v nakupovalni košarici: V Spletni trgovini se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice (»Košarica«). Izbira opcije »Prikaži košarico« prikaže izdelke, ki ste jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. V primeru, da bi želeli določen izdelek odstraniti iz nakupovalne košarice, kliknite na ikono koš.

Če želite spremeniti količino izdelkov v košarici, kliknite na gumb »Prikaži košarico« in po želji spreminjate količino posameznega izdelka ali ga z klikom na koš odstrani iz košarice. Če želite z nakupom nadaljevati, kliknite na poljubno kategorijo v zgornji vrstici ali na gumb "Nadaljuj z nakupovanjem".

Ko je naročilo oddano, ga ni mogoče spreminjati. V primeru napake pri oddanem naročilu (naslov za dostavo, količina izdelkov, naročeni izdelek) kontaktirajte ponudnika.

KODA POPUSTA IN DARILNA KARTICA

V primeru, da imate kupon Kodo popusta ga lahko v košarici vpišete v polje »Vnesite kodo popusta« in kliknite na gumb modro kljukico. Kode za kupon po oddaji oziroma po zaključku naročila ni več mogoče dodajati.

V primeru, da imate kupon Darilno kartico jo lahko v košarici vpišete v polje »Vnesite kodo darilne kartice« in kliknite na gum roza darilo. Kupon Darilne kartice po oddaji oziroma po zaključku naročila ni več mogoče dodajati.

TOČKE ZVESTOBE

Točke zvestobe lahko pridobijo le registrirani uporabniki z nakupom izdelkov. Ob nakupu izdelkov prejmete določeno število točk zvestobe. Vrednosti točk zvestobe so opredeljene na posameznem izdelku, nad sliko izdelka. Ob nakupu izdelka s točkami zvestobe, se vam točke zvestobe seštevajo. Točke zvestobe se dodelijo na dopolnjen evro cene izdelka. Ena točka zvestobe znaša 0,05 EUR.

Točke zvestobe se lahko koristi ne glede na število zbranih točk. Točke zvestobe se lahko koristi samo v celoti. Na blagajni se izbere možnost "Ali želite koristiti točke zvestobe?". Registracija oziroma vpis v račun je pogoj za pridobitev in koriščenje točk.

V primeru naročila s plačilom po povzetju, je poraba pridobljenih točk mogoča po 48. urah od prevzema naročila. Posamezna točka zvestobe je veljavna 180 dni.

Točke zvestobe se ne pridobivajo za stroške dostave. V kolikor se naročilo prekliče, se točke zvestobe odštejejo. Točke zvestobe se ne prenašajo med uporabniki in jih ni mogoče zamenjati za gotovino.

DARILO

Kupci spletne trgovine Sophia.si so deležni tudi posebnih daril, ki jih spreminjamo glede na našo zalogo daril v skladišču. Darilo ob nakupu je posebna ugodnost, ki jo določa prodajalec in za prodajalca ni zavezujoča. Prodajalec lahko darila doda ali umakne kadarkoli.

4. Darilne kartice

Darilne kartice so lahko virtualne oziroma e-Darilne kartice in fizične Darine kartice.

  • Za nakup darilne kartice vam priporočamo, da ste registrirani in se prijavite v spletno trgovino.

  • Naenkrat lahko kupite več darilnih kartic. Darilnih kartic ni mogoče združevati v eno darilno kartico.

  • Darilno kartico lahko plačate po predračunu, s kreditno kartico ali s PayPal-om. Plačilo po povzetju ni mogoče.

  • Virtualna kartica bo poslana obdarovancu, takoj ko bo naročilo plačano. V primeru, da boste darilno kartico plačali po predračunu, se bo darilna kartica avtomatsko posredovala obdarovancu takoj, ko bomo zavedli plačilo.

  • Če želite poleg darilne kartice kupiti še druge izdelke, morate oddati dva naročila. Enega za nakup darilne kartice, drugega za nakup izdelkov.

  • Darilne kartice ni mogoče zamenjati za denar.

  • Z darilno kartico lahko obdarovanec kupi katerikoli izdelek v spletni trgovini Sophia.

  • Darilna kartica ima rok veljavnosti 365 dni od datuma nakupa.

  • Darilno kartico lahko koristite v večih delih.

e-Darilna kartica

Darilna kartica je VIRTUALNA.

E-darilna oziroma virtualna kartica pomeni, da se darilna kartica avtomatsko pošlje na elektronski naslov obdarovanca takoj, ko je naročilo plačano.

Ker se virtualna kartica avtomatsko pošlje na mail, 2x preverite vpisani mail obdarovanca in se prepričajte, da je elektronski naslov vpisan pravilo.

  • Na darilno kartico se avtomatsko vpiše ime obdarovanca, vrednost darilne kartice, kodo darilne kartice in vaše osebno posvetilo obdarovancu. Posvetilo lahko vsebuje tudi znakovne simbole.

  • Virtualna kartica bo poslana obdarovancu, takoj ko bo naročilo plačano. V primeru, da boste darilno kartico plačali po predračunu, se bo darilna kartica avtomatsko posredovala obdarovancu takoj, ko bomo zavedli plačilo.

Fizična darilna kartica

Darilna kartica je FIZIČNA.

Fizična darilna kartica pomeni, da darilno kartico natisnemo v želenem motivu, na 160 gramski papir. Kartico odpošljemo preko izbrane dostavne službe, in sicer najkasneje naslednji delovni dan po prejemu plačila.

  • Lahko izbirate med različnimi motivi kartice.

  • Na darilno kartico vpišemo ime pošiljatelja, ime obdarovanca, vrednost darilne kartice in vaše osebno posvetilo obdarovancu. Posvetilo lahko vsebuje znakovne simbole. Posvetilo ne sme biti daljše od 140 znakov.

  • Lahko izberete datum dostave darilne kartice. Želen datum dostave nam lahko vpišete blagajni pod "Opombe naročila". Darilno kartico bomo odpremili en dan pred želenim datumom prejema, vendar ne pred zavedenim plačilom. Praviloma je darilna kartica dostavljena naslednji delovni dan, vendar obstajajo tudi izjeme in zamude pri dostavi, na kar nimamo vpliva.

  • Darilno kartico lahko pošljemo direktno vašemu obdarovancu. Na blagajni pod podatki za izstavitev računa, odkljukajte, da je naslov za dostavo enak naslovu za izstavitev računa. Odprejo se vam polja, v katera vnesete naslov, na katerega želite, da se darilna kartica pošlje.

Koriščenje darilne kartice

Darilno kartico koristite tako, da v košarici ali na blagajni vpišete kodo darilne kartice v polje "Vnesite kodo darilne kartice" in za potrditev kliknete roza ikono s sliko darila.

Če ste pravilno vnesli in potrdili kodo, se vam bo spodaj izpisalo "Vnesena koda darilne kartice je aktivna". Če vam spletna trgovina javi, da je vnesena koda neveljavna, še enkrat preverite vpisano kodo.

Darilno kartico se lahko koristi v večih delih. V kolikor darilna kartica ne pokriva celotnega zneska naročila, se poravna preostanek zneska.

Za preverjanje stanja na darilni kartici morate biti prijavljeni v spletno trgovino. Stanje na darilni kartici se lahko preveri pod Moj račun, Preverjanje stanja darilne kartice.

5. Cene, načini plačila in dostava

CENE

Cene veljajo za vse uporabnike Spletne trgovine. Cene so navedene v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je drugače navedeno. Cene iz Spletne trgovine veljajo izključno za spletno trgovino; enako velja za akcije in akcijske cene. V primeru tehnične napake ob oddaji naročila na delovni dan bomo uporabnika o napaki obvestili najkasneje v 24 urah po oddanem naročilu, v primeru oddaje ob sobotah, nedeljah in praznikih pa najkasneje prvi delovni dan.

Cena dostave DPD-ja glede na:

  • vrednost nakupa do 49,99 EUR je strošek dostave 2,40 eur,

  • vrednost nakupa nad 50,00 EUR stroške dostave krije ponudnik.

Plačilo po povzetju se zaračuna dodatno v višini 1,00 eur.

Cenik dostave Pošte Slovenije glede na:

  • vrednost nakupa do 49,99 EUR je strošek dostave 3,05 eur,

  • vrednost nakupa nad 50,00 EUR stroške dostave krije ponudnik.

Plačilo po povzetju se zaračuna dodatno v višini 1,00 eur.

NAČINI PLAČILA

Plačilo po povzetju

Če želite naročene izdelke plačati ob prevzemu, izberite plačilo po povzetju. V primeru dostave preko DPD-ja je plačilo po povzetju mogoče z gotovino ali s plačilno kartico preko povezave, katero vam DPD posreduje na SMS ali elektronski naslov. V primeru dostave preko Pošte Slovenije je plačilo po povzetju mogoče z gotovino ali plačilno kartico (Mastercard, Maestro, Visa, Karanta in Diners Club (Diners Club tudi na obroke)). Vendar ne zagotavljajo, da so vsi poštarji opremljeni s POS-terminalom. Kar pomeni, da je pri nekaterih poštarjih mogoče plačati samo z gotovino.

Kartično plačilo

V Spletni trgovini je mogoče plačilo z večino kreditnih kartic, ki se izdajajo v svetu.

Sabex d.o.o. uporablja za spletno plačevanje platformo Stripe, ki je med največjimi ponudniki storitev internetnega plačevanja na svetu.
Stripe je varen sistem spletnega plačevanja, plačila se izvajajo v realnem času s kreditnim in debetnim karticam ter drugimi plačilnimi metodami.

Stripe kupcu in trgovcu zagotavlja varen vpis in prenos vnesenih podatkov o kartici. To potrjuje PCI Service provider Level 1 certifikat, ki ga ima Stripe. To je nastrožja raven certificiranja v plačilni industriji. Da bi to dosegli, Stripe uporablja najboljša varnostna orodja in prakse za vzdrževanje visoke ravni varnosti Stripe.
Več si lahko pogledate na povezavi: https://stripe.com/docs/security/stripe

Vnos in prenos osebnih podatkov
Vnos in prenos osebnih podatkov in podatkov o številki kreditne kartice je zaščiten z najvišjimi varnostnimi standardi, ki jih zagotavlja sistem Stripe za spletno avtorizacijo kreditnih kartic v skladu z zahtevami izdajatelja kartic in blagovnih znamk kartic ter standardom PCI Service provider Level 1 certifikatom. Avtorizacija in plačilo s kreditnimi karticami se opravlja prek sistema Stripe za avtorizacijo in plačilo s karticami v realnem času.

Plačilo po predračunu

Po oddaji naročila, bomo na vaš elektronski naslov posredovali predračun z vsemi potrebnimi podatki za nakazilo. Po prejemu plačila na naš transakcijski račun, bo blago odposlano. V kolikor bo plačilo vidno do 10. ure, bo odposlano na dan nakazila, sicer pa naslednji delovni dan. Predračun velja 7 dni. V kolikor v 7-ih dneh ne bo plačan, se naročilo prekliče.

V primeru plačila po predračunu, se sklicujte na spodnje podatke:
Sabex d.o.o.
Poslovna cona A18
4208 Šenčur
TRR: SI56 2900 0015 1191 817 odprt pri UniCredit Bank d.d.
Sklic: »številka sklica«

DOSTAVA

Izdelke, naročene v Spletni trgovini, dostavlja dostavna služba DPD in Pošta Slovenije.

Naročene izdelke, ki so na zalogi, odpošljemo še isti, oziroma naslednji delovni dan od dneva naročila, če je to mogoče. V primeru, da izdelka ni na zalogi, vas o tem obvestimo najkasneje naslednji delovni dan po oddaji naročila. Če ste znesek poravnali po predračunu ali s plačilnimi karticami, vam v tem primeru vrnemo denar. Maksimalni rok dobave pošiljke je 5 delovnih dni od naročila.
Naročenih izdelkov ne pošiljamo ob sobotah, nedeljah in praznikih.

Dostava z kurirsko službo DPD

Ko paket pripravimo, ga oddamo na DPD skupaj z naslovom, e-mailom in telefonsko številko. DPD vam o predvideni dostavi in morebitni višini odkupnine pošlje 1. obvestilo preko e-maila ali sms-a. Obvestilo vključuje sledilno številko paketa in povezavo, preko katere lahko urejate naslov in datum dostave. Takoj, ko na dan dostave zjutraj kurir skenira paket, se avtomatično pošlje 2. obvestilo, v katerem se nahaja predviden 1-urni časovni okvir za dostavo. DPD je zelo prilagodljiv. S kurirjem se lahko dogovorite za drug naslov dostave ali za prevzem paketa v DPD paketnih trgovinah.

Paketne trgovine se nahajajo na nekaterih poštah in bencinskih servisih Petrol. Paket je možno prevzeti v času obratovanja DPD paketne trgovine z veljavno osebno izkaznico ali potnim listom in prejeto kodo za prevzem paketa. Paketi v paketnih trgovinah čakajo na prevzem 5 delovnih dni.

TUKAJ lahko preverite seznam paketnih trgovin v vaši bližini.

Dostava z Pošto Slovenije

Ko paket pripravimo, ga oddamo Pošti Slovenije skupaj z naslovom, e-mailom in telefonsko številko. Pošta Slovenije vas obvesti o prejetem paketu na e-mail in sms. Obvestilo vključuje sprejemno številko paketa in povezavo do aplikacije, kjer lahko sledite pošiljki, spremenite naslov dostave ali prevzemno mesto oziroma datum dostave. Na dan dostave vam ponovno pošljejo e-mail in sms, da bo paket ta dan v dostavi. V kolikor vam poštar ne bo mogel izročiti paketa, vam pusti obvestilo z informacijo glede prevzema pošiljke. Zadnje obvestilo o neprevzetem paketu Pošta Slovenije pošlje 12 dan od prejema pošiljke.

Paket lahko prevzamete v poslovalnicah Pošte Slovenije, na bencinskih servisih Petrol (seznam Petrolov) ali na Paketomatih Pošte Slovenije (seznam paketomatov).

OBVESTILO

1. aprila 2019 dalje bencinski servisi Petrol prevzemniku paketa zaračunavajo storitev prevzema paketa. To pomeni, da vam, v primeru prevzema vašega paketa na bencinskem servisu, Petrol zaračuna dodatnih 0,30 € za storitev vročitve paketa. Če je paket s plačilom po povzetju, se poleg omenjenega stroška vročitve zaračuna še strošek obdelave odkupnine, in sicer v višini 0,85 €.

6. Kupoprodajna pogodba

Ponudnik kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v elektronski obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

7. Stvarne napake

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Za uveljavnaje stvarne napake, mora kupec prodajalcu poslati obrazložitev napake na mail info@sophia.si in izdelek poslati na naslov: Sabex d.o.o., Poslovna cona A18, 4208 Šenčur.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki in je bila reklamacija odobrena, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:

  • zamenja izdelek ali

  • vrne plačani znesek.

Pravice kupca iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čim prej, vendar najkasneje v roku osmih dni, ugoditi kupčevi zahtevi.
Podjetje mora pisno odgovoriti kupcu na zahtevo najpozneje v roku osmih dni po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Ponudnik pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v primeru:

  • da je vrnjeno blago poškodovano s strani kupca,

  • da vrnjeno blago nima varnostnega pečata oziroma ni v originalni embalaži,

  • če ponudnik ugotovi, da je izdelek poškodovan oziroma neuporaben kot posledica nepravilnega ravnanja kupca.

8. Rok uporabnosti

Vsak kozmetični izdelek z rokom trajanja manj kot 30 mesecev mora imeti na embalaži naveden minimalni rok uporabe. V ta namen se lahko uporabi simbol peščene ure, poleg katerega se navede datum. Namesto simbola se lahko uporabi tudi napis »uporabno najmanj do«. 

Za tiste proizvode, ki imajo minimalni rok trajanja več kot 30 mesecev, je obvezno, da imajo navedeno časovno obdobje po odprtju izdelka. V tem primeru se običajno uporabi simbol odprtega lončka, v katerem je navedeno število mesecev.

Nekateri kozmetični proizvodi pa ne zahtevajo nobenega izmed teh dveh načinov označevanja. To so izdelki, ki se ob normalni uporabi ne pokvarijo npr. tesno zaprti aerosoli, parfumi z veliko vsebnostjo alkohola ali pakiranja za enkratno uporabo. 

Sistem odprtega lončka

Vsi kozmetični izdelki (Nuxe, Bioderma, ISDIN) imajo na embalaži oznako, ki določa rok uporabe, po tem ko je izdelek odprt.

sistem odprtega lonckaZnak je lonček z pokrovčkom z besedilom na lončku (6m, 12m). Besedilo 6m določa, da je izdelek po odprtju uporaben 6 mesecev, besedilo 12m določa, da je izdelek po odprtju uporaben 12 mesecev.

9. Pravilnik spletnih nagradnih iger Sophia

Organizator nagradnih iger je podjetje Sabex d.o.o., Poslovna cona A18, 4208 Šenčur.

Pogoji sodelovanja
V nagradni igri sodelujejo vsi, ki izpolnijo pogoje za sodelovanje v nagradni igri. Z izjemo zaposlenih pri organizatorju te nagradne igre.


Kako sodelovati v nagradni igri?
Vsaka objavljena nagradna igra ima napisane naloge, katere je potrebno v celoti izpolniti.

Podelitev nagrad
Nagrado prejme tisti, ki ga bo določil računalniški žreb ob prisotnosti 3 članske komisije. V nagradni igri sodelujejo vsi, ki ustrezajo pogojem, razen zaposlenih, in ki bodo prispeli do konca trajanja posamezne nagrade igre. Nagradno žrebanje bo potekalo v prostorih podjetja Sabex d.o.o.

Izplačilo nagrade v gotovini in prenos nagrade
Zamenjava nagrade za gotovino ni možna. Prenos nagrade na tretjo osebo ni možen.

Davki in akontacija dohodnine
Nagrada je vredna manj kot 42 EUR, zato akontacije dohodnine ni potrebno odvesti.

Obvestilo in dostava nagrad
Vsi nagrajenci bodo javno objavljeni. Pred izročitvijo nagrad organizator nagradne igre kontaktira nagrajence, da mu v roku 30 dni posredujejo še preostale potrebne osebne podatke: ime in priimek, naslov, telefonsko številko. Prejemniku bo nagrado dostavila kurirska služba DPD, razen če ni dogovorjeno drugače.

Odgovornost
Organizator ne nosi nobene odgovornosti, niti ne sodeluje v sporih glede lastništva izžrebanih nagrad. Organizator bo nagrado v skladu s pravili izročil osebi, ki bo navedena na izpolnjenemu obrazcu. Organizator ne prevzema nobene in nikakršne odgovornosti za kakršno koli škodo, ki bi nastala kot posledica prevzema in koriščenja nagrade, s čimer se sodelujoči s pristopom k tej nagradni igri izrecno strinjajo. V primeru okoliščin, na katere organizator ne more vplivati (višja sila), organizator lahko odpove nagradno igro. O tem mora prek medijev obvestiti udeležence. V takšnem primeru udeležencem ne odgovarja za nastalo škodo.

Pravila nagradne igre
S sodelovanjem v nagradni igri udeleženci potrjujejo, da so seznanjeni s temi pravili in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti, štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.

Uporaba osebnih podatkov
Nagrajenci nagradne igre dovoljujejo objavo posredovanih osebnih podatkov (imena in priimka) na Facebook Sophia (www.facebook.com/Sophia.Slovenija) ali Instagram Sophia Slovenija (sophia_slovenija). Seznam nagrajencev hrani podjetje Sabex d.o.o, Poslovna cona A18, 4208 šenčur. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec nagradne igre dovoli organizatorju zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. I. RS, št. 86/2004, 67/2007). Z sodelovanjem v nagradna igri dovoli obdelavo podatkov v oglaševalske namene.

Preklic sodelovanja
Sodelujoči lahko kadarkoli zahteva preklic sodelovanja v nagradni igri. Odstranitev sodelujoči zahteva na elektronski naslov info@sophia.si ali pisno na naslov Sabex d.o.o., Poslovna cona A18, 4208 Šenčur.

Reševanje pritožb
Vse pritožbe in reklamacije rešuje organizator nagradne igre. V primeru utemeljenih pritožb se organizator zavezuje, da jih bo odpravil v čim krajšem času in o tem obvestil udeleženca.

Končne določbe
Organizator si pridržuje pravico sprememb pravil, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih nagradne igre bo organizator sodelujoče obveščal z objavami na Facebook Sophia (www.facebook.com/Sophia.Slovenija) ali Instagram Sophia Slovenija (sophia_slovenija).

10. Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

V skladu z določbo 43. člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti ponudnika, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43. d člena tega zakona.

Za uveljavljanje pravice odstopa od pogodbe, mora kupec prodajalcu poslati odstop na mail info@sophia.si.

V primeru odstopa od pogodbe ponudnik nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko ponudnik zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Če je kupec že prejel blago in odstopi od pogodbe, blago vrne ali izroči podjetju nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kupec mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Blago mora biti za povračilo kupnine nepoškodovano.

Kupec v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani kupca, da ga bremeni ta strošek.

Prodajalec ob odstopu od pogodbe na željo potrošnika, zahteva vračilo blaga na naslov Sabex d.o.o., Poslovna cona A18, 4208 Šenčur. Prodajalec ob prejemu in pregledu blaga, nenadoma uredi vse potrebno za vračilo kupnine.

Čeprav vedno delujemo na način, da je kupec "car", se lahko pri spremembah spletnega mesta zgodi, da pride do napak.

Trgovec se zavezuje, da bo odkrito napako v najkrajšem možnem času odpravil.

Trgovec vse izdelke pred pošiljanjem skrbno zapakira v škatlo za dostavo. Vsi izdelki so pred pakiranjem nepoškodovani, natančno pregledani in v originalni embalaži.

11. Odjava od obveščanja in izbris podatkov

ODJAVA OD OBVEŠČANJA PO EMAILU

V kolikor se želite odjaviti od email obveščanja, to storite tako, da v prejetem emali sporočilu v nogi besedila kliknete besedo »Odjava«.

ODJAVA OD OBVEŠČANJA PO SMS SPOROČILIH

V kolikor se želite odjaviti od SMS obveščanja, to storite tako, da pošljete SMS s ključno besedo SABEX ODJAVA na 030400492.

IZBRIS PODATKOV

V kolikor želite izbrisati vse vaše podatke to lahko storite TU.

12. Odgovornost

Ponudnik zagotavlja pomoč in svetovanje pri izbiri izdelkov. V primeru vprašanj o izdelkih se obrnite na brezplačno telefonsko številko 080 35 64, elektronski naslov info@sophia.si ali na spletni strani. Na telefonski smo dosegljivi vsak delovnik med 9.00 in 16.00 uro.

Ponudnik ne odgovarja za motnje v poteku naročila, ki so posledica nepravilnosti v ravnanju uporabnika Spletne trgovine ali ponudnikov infrastrukture, ki jo uporablja.

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

13. Izjava o zaščiti in zbiranju osebnih podatkov in njihovi uporabi

Podjetje Sabex d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Sabex politika zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Vsi podatki o uporabnikih so strogo varovani in dostopni le zaposlenim in poslovnim partnerjem, ki jih potrebujejo pri opravljanju dela. Vsi zaposleni v podjetju Sabex d.o.o. in poslovni partnerji morajo upoštevati načela zaščite zasebnosti.

14. Zagotavljanje dodatne skrbi za kupce

Dodatne informacije o izdelkih, ki jih je mogoče kupiti preko spletne trgovine Sophia, lahko dobite preko brezplačne telefonske številke 080 35 64, elektronskega naslova info@sophia.si. Z veseljem vam bomo svetovali glede primernih izdelkov za nego vaše kože. Na brezplačni telefonski številki smo dosegljivi vsak delovnik med 9.00 in 16.00 uro.

Več informacij o izdelkih lahko dobite tudi na naslednjih spletnih straneh:

Če želite pred nakupom posvet glede ustrezne nege in bi želeli izdelek tudi preizkusiti, nam to zaupajte. Če imamo vzorčke na voljo, vam jih bomo z veseljem poslali. Če še ne poznate naše kozmetike, nam zaupajte svojo letnico rojstva in tip vaše kože, mi pa vam bomo poslali ustrezne vzorčke, da jih boste lahko preizkusili.

15. Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna TUKAJ.

16. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na brezplačno telefonsko številko 080 35 64. Dosegljivi smo vsak delovnik med 9.00 in 16.00 uro. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@sophia.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) pristojno izključno krajevno stvarno sodišče v Ljubljani. Ponudnik in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in proceduralno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi dokazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

V primeru, da kupec ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko tako v skladu z ZlsRPS vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora prek evropske platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Sophia, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo TUKAJ. Kupec se lahko odloči tudi za vložitev tožbe pri pristojnem sodišču po njegovem stalnem prebivališču.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

17. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine ponudnika, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Kupec, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da kupec spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo ponudniku sporoči preklic na elektronski naslov info@sophia.si.

Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor podjetja Sabex d.o.o., Blaž Jemec, v Šenčurju, dne 29.6.2023.


Želimo vam prijetno nakupovanje v spletni trgovina Sophia!