Splošni pogoji poslovanja


1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje prodaje izdelkov v spletni trgovini www.sophia.si (v nadaljevanju »Spletna trgovina«). Lastnik Spletne trgovine je Sabex d.o.o. (v nadaljevanju »Ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in splošnimi kodeksi elektronskega poslovanja.  

KONTAKTNI PODATKI

Ime: Sabex d.o.o.
Naslov: Poslovna cona A18, 4208 Šenčur
e-pošta: info@sophia.si
Telefon: 05 90 71 500

Identifikacijska številka za DDV: SI90171632
Matična številka: 2057123000
TRR: SI5610100-0051141111 odprt pri Banka Koper d.d.

Podjetje Sabex d.o.o. je bilo vpisano v Poslovni register Slovenije z dnem 10.2.2005, številka registra je 14130800.
Podjetje Sabex je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost z identifikacijsko številko za DDV in davčno številko SI90171632.

2. Naročilo

Preko Spletne trgovine lahko naročajo le kupci na območju Republike Slovenije, ki so starejši od 13 let.

Pogoj za nakup v Spletni trgovini je registracija.

Naročilo postane veljavno v trenutku, ko ga kupec odpošlje.

Naročeni izdelki se obračunajo po cenah, ki so objavljene na spletni strani Spletne trgovine v trenutku oddaje naročila.

V primeru tehnične napake ob oddaji naročila na delovni dan bomo uporabnika o napaki obvestili najkasneje v 24 urah po oddanem naročilu, v primeru oddaje ob sobotah, nedeljah in praznikih pa najkasneje naslednji delovni dan.

V kolikor željenega izdelka ni na zalogi, bo uporabnik o tem obveščem v roku 24 ur oz. v primeru oddaje naročila ob sobotah, nedeljah in praznikih pa najkasnje naslednji delovni dan.

Število količine naročenih izdelkov ni omejeno na posameznega kupca.

Med ponudnikom in uporabnikom se sklene kupoprodajna pogodba v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo oz. ko uporabnik prejme obvestilo, da je njegovo naročilo potrjeno. Ko je naročilo potrjeno, ga ni mogoče več preklicati. Naročilo se hrani na strežniku podjetja Sabex d.o.o.

Po oddaji naročila prejme kupec elektronsko potrdilo po e-pošti, ob prevzemu paketa pa račun/dobavnico s specifikacijo poslanega blaga.

POSTOPEK NAKUPA

  1. Izdelke lahko izbirate po kategorijah na levi strani oziroma preko brskalnika.
  2. Željeni izdelek premaknete v košarico s pritiskom na gumb »v košarico«. Če želite nakupovati naprej, kliknite na eno izmed kategorij na levi oziroma poiščite izdelek preko brskalnika, ga izberite in ponovno pritisnite na gumb »v košarico«. Izdelki, ki ste jih dodali v košarico, se bodo prikazali v zgornjem desnem kotu pod kategorijo »moja košarica«.
  3. Po zadnjem dodanem izdelku pritisnite gumb »na blagajno«.
  4. V kolikor ste se že registrirali in pridobili uporabniško ime in geslo, ju prosim vnesite v »prijava za obstoječe člane«, nato pritisnite gumb »prijava in nadaljevanje«. V kolikor kupujete prvič, se je potrebno pred nakupom registrirati. Polja označena z zvezdico morajo biti obvezno izpolnjena.
  5. Izberite način plačila in način dostave.
  6. Prosimo preglejte podatke in potrdite naročilo.
  7. Po potrjenem naročilu boste na vaš e-naslov prejeli obvestilo o sprejetem naročilu.

SPREMEMBA NAROČILA

Odstranitev izdelka oz. sprememba količine naročenih izdelkov v nakupovalni košarici: Na spletni strani www.sophia.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice (moja košarica), v kateri se po kliku na ikono uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. V primeru, da želite spremeniti količino izdelkov v košarici, popravite količino in kliknete spodaj desno povezavo ''Posodobi košarico''. Če želite odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, kliknite na povezavo ''Odstrani izdelek''. V primeru, da bi želeli dodati določen izdelek v košarico, je potrebno klikniti na povezavo ''Nadaljuj z nakupom''. S klikom na omenjeno povezavo se vrnete nazaj v spletno trgovino.

3. Cene, načini plačila in dostava

CENE

Cene veljajo za vse uprabnike Spletne trgovine. Cene so navedene v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je drugače navedeno. Cene iz Spletne trgovine veljajo izključno za spletno trgovino; enako velja za akcije in akcijske cene. V primeru tehnične napake ob oddaji naročila na delovni dan bomo uporabnika o napaki obvestili najkasneje v 24 urah po oddanem naročilu, v primeru oddaje ob sobotah, nedeljah in praznikih pa najkasneje naslednji delovni dan. 

NAČINI PLAČILA

Plačilo po povzetju

Če želitenaročene izdelke plačati ob prevzemu, izberite plačilo po povzetju. Plačilo popovzetju je mogoče z gotovino, plačilno kartico (Visa, MasterCard, BA, Maestro,Karanta). V kolikor boste odkupnino plačali s plačilno kartico se vamzaračunajo stroški provizije banke v višini 1,5% odkupnine. Odkupnino na GLS paketomatulahko poravnate zgolj s plačilno kartico.

Plačilo s plačilno kartico

V Spletnitrgovini je mogoče plačilo z naslednjimi plačilnimi karticami: Activa, Maestro,MasterCard, Visa, Visa Electron.

Plačilo preko sistema PayPal

PayPal spadamed največje in najbolj priljubljene spletne plačilne sisteme za anonimno,hitro in varno poslovanje. Omogoča prenos srednjih in malih zneskov po spletu,ki je izjemno preprosto in varno – vse informacije udeležencev so skrite(finančni podatki pošiljatelja, številka kreditne kartice oz. številka računa oprejemniku), kar preprečuje zlorabe.

Plačilo po predračunu

Po oddajinaročila, bomo na vaš elektronski naslov posredovali predračun. Po prejemuplačila na naš transakcijski račun, bo blago v 24 urah odposlano. V kolikorpredračun v 14 dneh ne bo plačan, se naročilo stornira.

V primeru plačila popredračunu se sklicujte na podatke:

Sabex d.o.o.
Poslovna cona A18
4208 Šenčur
TRR: SI5610100-0051141111 odprt pri Banka Koper d.d.

Dostava

Izdelke, naročene v Spletni trgovini, dostavlja dostavna služba DPD.

Naročene izdelke, ki so na zalogi odpošljemo še isti, oziroma naslednji delovni dan od dneva naročila, če je to mogoče. Razen v primeru da izdelka ni na zalogi. V tem primeru vas bomo obvestili najkasneje naslednji delovni dan po oddaji naročila in vam v primeru predplačila na vašo zahtevo vrnili denar. Maksimalni rok dobave pošiljk je 5 delovnih dni od naročila.

Naročenih izdelkov ne pošiljamo ob sobotah, nedeljah in praznikih.

Ko paket pripravimo, ga oddamo na DPD skupaj z naslovom, e-mailom in telefonsko številko. DPD vam pošlje 1. obvestilo preko e-maila ali sms-a o predvideni dostavi in morebitni višini odkupnine.
Takoj, ko na dan dostave zjutraj kurir skenira paket se avtomatično pošlje 2. obvestilo, v katerem se nahaja predviden 1-urni časovni okvir za dostavo. Vključuje številko kurirja in oddelka za podporo uporabnikom.

V kolikor je prvi poskus dostave neuspešen je prejemnik avtomatično obveščen preko e-maila ali sms-a. Sporočilo vsebuje povezavo, ki vodi direktno do aplikacije FMP, kjer so na voljo vse možnosti za dostavo in prejemniki lahko sami izberejo možnost, ki jim najbolj ustreza. Paketna služba si pridružuje pravico paket dostaviti v treh poizkusih.

DPD je zelo prilagodljiv. S kurirjem se lahko dogovorite za drug naslov dostave ali za prevzem paketa v DPD paketni trgovini.

Paketne trgovine se nahajajo na nekaterih poštah in bencinskih servisih Petrol. Paket je možno prevzeti v času obratovanja DPD paketne trgovine z veljavno osebno izkaznico ali potnim listom. Paket dvignete s prejeto kodo za prevzem.

Pri nakupu nad 100 EUR strošek pošiljanja krije podjetje Sabex d.o.o.



Cenik dostave
Navadna dostava
do 39,99 EUR
40,00 - 99,99 EUR
nad 100 EUR
2,0 EUR
1,5 EUR
0 EUR

4. Stvarne napake, pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Stvarne napake

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čim prej, vendar najkasneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v roku osmih dni po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oz. nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

V skladu z določbo 43. člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43. d člena tega zakona.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oz. najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik že prejel blago in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

Navedba neobstoja pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik v skladu s petim odstavkom 43. člena nima pravice do odstopa v primeru, kadar se proizvodi s strani potrošnika odpečatijo in tako niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov.

5. Rok uporabnosti

Rok uporabnosti izdelkov je zapisan na ovojnini oziroma embalaži izdelkov.

Pri izdelkih Bioderma je rok uporabnosti ponavadi zapisan na spodnji ali zadnji strani izdelka. Pod LOT številko, ki označuje serijo proizvodnje, je tudi zapis meseca in leto uporabnosti.
Primer:
08/15 pomeni, da je izdelek uporaben do avgusta 2015.

Pri vseh izdelkih Nuxe in Bio-Beaute by Nuxe je rok uporabe 3 leta od datuma proizvodnje. Datum proizvodnje se razbere iz LOT številke, ki je ponavadi odtisnjena na spodnji ali zadnji strani izdelka. Potrebno je odčitati 3, 4 in 5 oznako. 3 in 4 (številki) oznaka označujeta leto proizvodnje, 5 oznaka (črka) pa mesec proizvodnje, pri čemer črka A označuje januar, B februar, C marec, D april, E maj, F junij, G julij, H avgust, J september, K oktober, L november, M december.
Primer:
A210J003 – datum proizvodnje izdelka je september 2010, rok uporabe pa september 2013
Z111M009 – datum proizvodnje izdelka je december 2011, rok uporabe pa december 2014

Sistem odprtega lončka 

Vsi izdelki (Nuxe, Bio-Beaute by Nuxe in Bioderma) imajo na embalaži oznako, ki določa rok uporabe, po tem ko  je izdelek odprt. Primer levo določa, da je izdelek po odprtju uporaben 12 mesecev.

6. Odgovornost

Ponudnik – podjetje Sabex d.o.o. zagotavlja pomoč in svetovanje pri izbiri izdelkov. V primeru vprašanj o izdelkih se obrnite na brezplačno telefonsko številko 080 35 64.

Ponudnik ne odgovarja za motnje v poteku naročila, ki so posledica nepravilnosti v ravnanju uporabnika Spletne trgovine ali ponudnikov infrastrukture, ki jo uporablja.

7. Zagotavljanje dodatne skrbi za kupce

Dodatne informacije o izdelkih, ki jih je mogoče kupiti preko Spletne trgovine lahko dobite preko brezplačne telefonske številke 080 35 64. Z veseljem vam bomo svetovali glede primernih izdelkov za nego vaše kože.

Več informacij o izdelkih lahko dobite tudi na naslednjih internetnih straneh – Nuxe: www.nuxe.si, Bio-Beaute by Nuxe: www.bio-beaute.si, Bioderma: www.bioderma.si.

Tudi preko spletnega obrazca na Spletni trgovini – kontakt – pišite nam, nam lahko zastavite vprašanje. V kolikor bi želeli pred nakupom preizkusiti določene vzorčke, nam to zaupajte in z veseljem vam jih bomo poslali. Če še ne poznate naše kozmetike, nam v kontaktni zahtevek pod »vaše vprašanje« zaupajte svojo letnico rojstva in tip vaše kože in poslali vam bomo ustrezne vzorčke, da jih boste lahko preizkusili.

8. Varstvo osebnih podatkov

Privolitev

Z uporabo spletne trgovine soglašate z načini uporabe podatkov, ki so opisani v izjavi o zbiranju osebnih podatkov.

Z registracijo v spletno trgovino dovoljujete, da Sabex d.o.o. kot upravljavec zbirke osebnih podatkov vse posredovane podatke s strani uporabnika in podatke o vsebini nakupov zbira in obdeluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).

Ponudnik se zavezuje, da bo vaše osebne podatke in ostale podatke, zbrane v postopku registracije, varoval v skladu z ZVOP-1, ščitil pred razkritjem in posredovanjem tretjim osebam ter jih bo uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, izstavitve računa in reševanja morebitnih reklamacij ter ostalo potrebno komunikacijo. Ponudnik se zavezuje tudi k trajnemu varovanju vseh vaših osebnih podatkov.

Za varovanje osebnih podatkov ste odgovorni tudi sami, in sicer tako, da poskrbite za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Zbiranje osebnih podatkov

Za nakupovanje v spletni trgovini se morate registrirati. Pri registraciji morate vnesti osebne podatke oziroma podatke o pravni osebi. Vnesti morate podatke za osebni račun, podatke za plačilo in podatke za dostavo.

Podatki za osebni račun, potrebni ob registraciji:

  • Ime(*)
  • Priimek(*)
  • E-poštni naslov (*) (Naslov mora biti veljaven, saj boste nanj prejeli podatke o registraciji. Prav tako boste nanje prejeli novo geslo v kolikor bi pozabili obstoječe)
  • Osebno geslo(*) (Geslo si izmislite sami. Zaradi zaščite podatkov naj geslo vsebuje tudi številke in znake)
  • Ponovitev gesla(*)
  • Telefon(*)
  • ID št. za DDV
  • Pošiljanje e-pošte(*) (Označite ali želite prejemati informacije o izdelkih, novostih,…)

Podatki za plačilo
  • Ime(*)
  • Priimek(*)
  • Telefon(*)
  • Firma oziroma podjetje
  • Vrsta naslova
  • Naslov 1(*)
  • Naslov 2
  • Mesto(*)
  • Država(*)
  • Poštna številka(*)

Polja za vnos podatkov o dostavi so enaka kot pri podatkih za plačilo. Podatki za dostavo se lahko razlikujejo od podatkov za plačilo, lahko pa označite, da želite uporabiti enake podatke kot pri podatkih za plačilo.

Spletna trgovina lahko samodejno zbira tudi nekatere podatke o strojni in programski opremi vašega računalnika. Med te podatke sodijo: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih mest, ki ste jih obiskali v naši spletni trgovini. Ponudnik te informacije uporablja izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletne trgovine in optimizacijo.

Sprememba osebnih podatkov

Kadarkoli lahko spremenite svoje osebne podatke, naslov za dostavo in plačilo. To storite tako, da se prijavite v spletno trgovino in izberete možnost Moj račun.

Uporaba osebnih podatkov

Ponudnik zbira podatke v spletni trgovini namenom zagotoviti pravilno delovanje spletne trgovine ter nudenje zahtevanih storitev. Ponudnik lahko podatke uporabnikov uporabi tudi za namene internih tržnih raziskav in obveščanje strank tako o novostih v spletni trgovini kot tudi o novostih glede izdelkov ali storitev, ki jih nudi podjetje Sabex d.o.o.

Zahtevajte izbris svojih podatkov

V kolikor želite, da iz naše spletne baze odstranimo vaše osebno podatke, lahko to storite tako, da podate zahtevo za izbris podatkov preko spodnjega obrazca.

9. Pritožbe in spori

Sophia.si spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@sophia.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 


Sophia.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Sophia prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. 

Sophia, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ


Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.




Želimo vam prijetno nakupovanje v spletni trgovina Sophia!