Pogosta vprašanja


Kako se registrirati?

Registracijo lahko opravite preko povezave »moj račun« - »nov uporabnik«. Za registracijo morate vpisati vse zahtevane podatke, ki so označeni z zvezdico* - ime, priimek, naslov, geslo, telefon in geslo. Pogoj ob prijavi je starost nad 13 leti.

Na koga se lahko obrnete glede svetovanja in vzorčkov?

Pokličite nas na brezplačno telefonsko številko 080 35 64 in z veseljem vam bomo svetovali glede pravilne izbire izdelkov za nego vaše kože glede na vaš tip kože in starost. Na vašo željo vam bomo po pošti poslali tudi vzorčke, da boste lahko željene izdelke pred nakupom tudi preizkusili.

Ali ostajajo vzorčki za vse ponujene izdelke v Spletni trgovini?

Vseh vzorčkov za izdelke, ki se prodajajo v spletni trgovina Sophia, žal ni na voljo. V kolikor bi želeli preizkusiti določen izdelek, ki nima vzorčka, boste le-ta izdelek lahko preizkusili na eni izmed naših promocij. Svetovalka ima na promociji vedno kovček z vsemi testerji, zato lahko pri njej vedno preizkusite vse izdelke – tudi tiste, ki nimajo vzorčka. Seznam Nuxe promocij je objavljen na spletni strani http://www.nuxe.si/Novosti/Promocije.aspx
, sezna promocij Bioderma pa na http://www.bioderma.si/PROMOCIJE.aspx

Kje se lahko še kupi izdelke Nuxe, Bio-Beaute by Nuxe in Bioderma?

Izdelki Nuxe, Bio-Beaute by Nuxe in Bioderma so na voljo v lekarnah po celotni Sloveniji. Nuxe in Bio-Beaute by Nuxe tudi v Maxi-ju v Ljubljani.

Zakaj se je dobro prijaviti na pošiljanje e-pošte?

V kolikor se boste odločili za prejemanje e-pošte boste prvi obveščeni o vseh akcijah in novostih ter eksluzivnih ponudbah za kupce spletne trgovine Sophia. Trudili se bomo, da vam bomo čim bolje predstavili izdelke in vas poučili o pravilnih korakih do lepega in zdravega videza kože.

Kakšen je strošek dostave - poštnine?

Cenik dostave
Navadna pošta
do 39,99 EUR
40,00 - 99,99 EUR
nad 100 EUR
2,0 EUR
1,5 EUR
0 EUR


Kdaj boste prejeli naročeno blago?

Izdelke, naročene v Spletni trgovini, dostavlja GLS.

Naročene izdelke, ki so na zalogi odpošljemo še isti, oziroma naslednji delovni dan od dneva naročila, če je to mogoče. Razen v primeru da izdelka ni na zalogi. V tem primeru vas bomo obvestili najkasneje naslednji delovni dan po oddaji naročila in vam v primeru predplačila na vašo zahtevo vrnili denar. Maksimalni rok dobave pošiljk je 5 delovnih dni od naročila.

Naročenih izdelkov ne pošiljamo ob sobotah, nedeljah in praznikih.

Naročeni izdelki bodo dostavljeni po navadni ali hitri pošti, odvisno od vaše izbire. Stroški dostave se obračunajo po ceniku dostave.

Pri izbiri navadne pošte bodo naročeni izdelki dostavljeni naslednji delovni dan oziroma najkasneje v treh delovnih dneh.

Pri izbiri hitre pošte bodo naročeni izdelki dostavljeni naslednji delovni dan, pri čemer lahko tudi izbirate čas dostave (izbirate lahko med dostavo do 10. ure ali dostavo po 16. uri, ki pa velja zgolj za določene pošte – seznam pošt).

Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob registraciji. V primeru, da ob dostavi ni nikogar na navedenem naslovu, dostavljalec pusti v nabiralniku obvestilo o prispeli pošiljki. Takrat je potrebno prevzeti paket na najbližji poslovni enoti Pošte Slovenije.

Kaj se zgodi, če vas v času dostave ni doma?

Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob registraciji. V primeru, da ob dostavi ni nikogar na navedenem naslovu, dostavljalec pusti v nabiralniku obvestilo o prispeli pošiljki. Takrat je potrebno prevzeti paket na najbližji poslovni enoti Pošte Slovenije.

Ali se lahko naroči dostavo pošiljke v službo?

V primeru, če bi želeli, da vam dostavimo naročene izdelke na naslov, ki je drugačen od tistega, ki ste ga navedli ob registraciji, nam le to sporočite, tako da naslov vnesete v rubriko drugačen naslov za dostavo.

Ali je potrebno ob prevzemu pošiljke plačati provizijo kurirski službi DPD?

Stroškov provizije kurirski službi DPD vam ni potrebno plačati, saj le-te nosi podjetje Sabex d.o.o.

Ali se lahko naročene izdelke vrne ali zamenja?

Skladno s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov izdelki, naročeni preko Spletne trgovine, niso primerni za vračilo ali zamenjavo. To zakonsko določilo ne velja v primerih napake ali dostave napačnih izdelkov.

V primeru, da so dostavljeni napačni izdelki ali izdelki z napako, morate najkasneje v 8-ih dneh od datuma prejema, obvestiti Ponudnika preko telefona ali elektonske pošte o napaki in Ponudnik bo uredil prevzem in nadomestilo izdelkov z ustreznimi na svoje stroške. Vrnjeni izdelki morajo biti brezhibni, neodprti in v originalni embalaži ter nerabljeni.

Ponudnik ne odgovarja za napake, ki se pokažejo v šestih mesecih od prevzema izdelka.

V primeru napak morate le-te podrobneje opisati in omogočiti Ponudniku, da izdelek pregleda.

V primeru napak, o katerih ste pravočasno in pravilno obvestili Ponudnika, imate pravico od Ponudnika zahtevati, da v 45 dneh od obvestila o napaki odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenja izdelek z napako z brezhibnim ali vrne plačani znesek.

V primeru, ko je pri prevzemu pošiljke razvidno, da je paket fizično poškodovan ali da kaže znake odprtja, morate zavrniti prevzem paketa.

Kako je z rokom uporabe izdelkov?

Rok uporabnosti izdelkov je zapisan na ovojnini oziroma embalaži izdelkov.

Pri izdelkih Nuxe, Bio-Beaute in Bioderma je rok uporabnosti zapisan na spodnji ali zadnji strani izdelka. Pod LOT številko, ki označuje serijo proizvodnje, je tudi zapis meseca in leto uporabnosti..
Primer:
08/15 pomeni, da je izdelek uporaben do avgusta 2015.

(pri nekaterih izdelkih Nuxe in Bio-Beaute rok porabe razviden iz LOT številke. Izdelki so uporabni 3 leta od datuma porizvodnje) 

Datum proizvodnje se razbere iz LOT številke, ki je ponavadi odtisnjena na spodnji ali zadnji strani izdelka. Potrebno je odčitati 3, 4 in 5 oznako. 3 in 4 (številki) oznaka označujeta leto proizvodnje, 5 oznaka (črka) pa mesec proizvodnje, pri čemer črka A označuje januar, B februar, C marec, D april, E maj, F junij, G julij, H avgust, J september, K oktober, L november, M december.
Primer:
A210J003 – datum proizvodnje izdelka je september 2010, rok uporabe pa september 2013
Z111M009 – datum proizvodnje izdelka je december 2011, rok uporabe pa december 2014

Sistem odprtega lončka

Vsi izdelki (Nuxe, Bio-Beaute by Nuxe in Bioderma) imajo na embalaži oznako, ki določa rok uporabe, po tem ko  je izdelek odprt. Primer levo določa, da je izdelek po odprtju uporaben 12 mesecev.